Kodėl klientai Jums neištikimi?

Kodėl klientai Jums neištikimi?

Daugelis sutiktų pardavėjų nori, kad klientai būtų jiems lojalūs, kitaip tariant, ištikimi. Apie tai rašomos knygos, tema aptarinėjama seminaruose, investuojami milijonai, skirti lojalumo programų kūrimui. Į Google paieškos laukelį įvedus frazę „klientų lojalumo skatinimas“, vos po 0,3 s. galime išvysti beveik šešiolika tūkstančių skirtingų paieškos rezultatų. Vadinasi, tema yra aktuali, nors kai kas tam vis dar prieštarauja. Jei ieškote lojalumo, nusipirkite šunį ir gerai jį šerkite, o klientai nėra ir nebus ištikimi.

(daugiau…)

Skaityti toliau

Pardavėjai, kurie parduoda

Pardavėjai, kurie parduoda

Patirtimi apie pardavimus ir pardavėjus sutiko pasidalinti Tomas Gluosnis-Tyla.

Pirmadienio rašiniai buvo išnykę dėl nemenko škvalo gyvenime, apie kurį buvau užsiminęs čia ir apie kurį jau mintyse kuriu knygą pavadinimu „Pusmetis šiknaskylėje“ (ar labai panašiu). Dabar darbinis gyvenimas tampa kiek mažiau įtemptas, mat visa patirtis parodė vieną labai svarbų momentą – visi žino, kad minimalus streso lygis yra gerai, nes padeda išlikti budriu, tačiau yra streso perteklių įmanoma suvaldyti ir man tai pavyko pasiekti tik su patirtimi (ir dafiga darbo su savimi), taigi turiu daugiau laisvo laiko ir kartu turiu noro ką nors veikti tuo laisvu laiku (iki tol daugiausiai norėjau blankiu žvilgsniu žiūrėti į lubas) ir kartais, va, galiu prisėsti ir parašyti šį bei tą.

Šį kartą šis bei tas yra apie pardavėjus ir kodėl man jie patinka. Šiaip tai atsakymas gali būtų paprastas – pats netrumpą laiką buvau pardavėjas ir pats sau patinku, tai galima iš to daryti išvadą kad yra kažkoks artumo jausmas. Tačiau kam patinka paprasti atsakymai? Panagrinėkime šiek tiek giliau.

(daugiau…)

Skaityti toliau

Alisa pardavimų stebuklų šalyje: kaip išgirsti klientus?

Alisa pardavimų stebuklų šalyje: kaip išgirsti klientus?

Kartais bendraudamas su pardavėjais jaučiuosi tarsi keistoje karalystėje, kaip kokia Alisa stebuklų šalyje.

Beveik kiekvienoje konferencijoje, seminare ar FB video apie pardavimus išgirstu, kad reikia klausytis kliento ir jo poreikių. Žinot, man tai panašu į raginimą kasdien praustis, nes kitaip nemaloniai kvepėsi. Juk tai – savaime suprantami dalykai, elementari „higiena“, be jos išvis joks pardavimas neįmanomas. Kodėl tada vis kalbam ir kalbam apie tą patį, lyg dalis pardavėjų niekaip neišgirstų arba to nesuprastų? Ir kodėl taip dažnai klientai skundžiasi, kad jų nesiklauso?

(daugiau…)

Skaityti toliau