Pokalbis su N. Romanovskaja: "Account" ir "Opportunity" B2B pardavimo procese (2 dalis)

Pokalbis su N. Romanovskaja: „Account“ ir „Opportunity“ B2B pardavimo procese

CRM (Customer Relationship Management) – klientų valdymo sistema, padedanti kontroliuoti ir numatyti pardavimų procesą. Kartu su viena geriausių verslo konsultančių Lietuvoje, Solution Selling eksperte ir „Neringos seminarai“ įkūrėja Neringa Romanovskaja gilinamės į CRM veikimą bei B2B pardavimo procesą „account“ ir „opportunity“ kontekste. Pirmąją įvadinę dalį galite rasti čia.

(daugiau…)

Skaityti toliau

Interview with Marcus East about digital marketing and future

Interview with Marcus East about digital marketing and future

Salesclub is pleased to introduce you interview with Marcus East – an international technology executive and consultant CDO/CIO/CTO with huge experience of working in the Information Technology, specialising in Digital Transformations and Electronic Commerce. We will touch upon the topics such as customer journey, digital transformation in B2B, connection between B2B and B2C. You can watch interview from Pardavimų formulė 2017 right here.

(daugiau…)

Skaityti toliau

Prasto laiško pavyzdys

Atviras laiškas Pardavėjui

Kreipiuosi į Jus, žmogų, parašiusį man įsimintiną laišką, tikiuosi, kad atsakymas bus naudingas ir kitiems, skaitantiems šias eilutes.

Mielas Pardavėjau, prisimenate, kaip mokykloje rašydavote diktantus ir Jūsų klasės draugai įsigudrindavo viename žodyje padaryti tris klaidas, o mokytoja visai klasei rodydavo raudonu rašikliu, tarsi krauju išmargintą sąsiuvinį?

(daugiau…)

Skaityti toliau

Pokalbis su N. Romanovskaja apie B2B pardavimų procesą ir pasiruošimą CRM diegimui

Pokalbis su N. Romanovskaja: B2B pardavimų procesas ir pasiruošimas CRM diegimui

Viena geriausių verslo konsultančių Lietuvoje, dirbanti UAB “Suntrill”, konsultuojanti įmones procesų pertvarkymo klausimais Neringa Romanovskaja dalinasi savo patirtimi apie pardavimus, marketingą, darbą su CRM (Customer Relationship Management (lietuviškai – klientų valdymo sistema). CRM padeda išlaikyti ir stiprinti ryšį su potencialiais bei esamais klientais, monitorinti pardavimo pastangas  bei numatyti pardavimus ateityje). Jos klientų sąraše puikuojasi tokios įmonės kaip Microsoft, Dell, Emerson Project Management, Emerson Climate Technologies, Emerson electrics, Maersk Line, Henkel, Columbus, Philips, Parker Hannifin, Kyocera, Hyva, Orange, Smurfit Kappa, FOSS, Becton Dickinson.

(daugiau…)

Skaityti toliau