Prasto laiško pavyzdys

Atviras laiškas Pardavėjui

Kreipiuosi į Jus, žmogų, parašiusį man įsimintiną laišką, tikiuosi, kad atsakymas bus naudingas ir kitiems, skaitantiems šias eilutes.

Mielas Pardavėjau, prisimenate, kaip mokykloje rašydavote diktantus ir Jūsų klasės draugai įsigudrindavo viename žodyje padaryti tris klaidas, o mokytoja visai klasei rodydavo raudonu rašikliu, tarsi krauju išmargintą sąsiuvinį?

(daugiau…)

Skaityti toliau

Amerikietiška išmintis: pardavinėti nereikia mokyti (2 dalis)

Amerikietiška išmintis: pardavinėti nereikia mokyti. 2 dalis

Tūkstančiai tiesiog puikių produktų dingsta iš rinkos kasmet dėl vienos, atrodo, menkos priežasties – apie jų egzistavimą žinojo per mažai žmonių.

Yra dvi stovyklos šį straipsnį skaitančių žmonių – pirmojoje vyrauja tikėjimas, kad pakanka sukurti tobulą produktą ir JIE ateis, antrojoje – kad produktas yra toks tobulas, jog dėl to tobulumo sutaria pinigus mokančioji ir juos gaunančioji pusės, o visa kita yra jo didenybė – sales & marketing.

(daugiau…)

Skaityti toliau

Kaip padidinti B2B pardavimus naudojant Inbound Marketing? 2dalis.

Kaip padidinti B2B pardavimus naudojant “Inbound Marketing”? 2 dalis.

Pirmoje straipsnio dalyje aptarėme kas yra Inbound Marketing, kas tai per marketingo strategija, turinio tipus ir kokius tikslus reikėtų išsikelti norint vystyti Inbound Marketing savo įmonėje. Antra dalis aprėpia turinio distribucijos kanalus, priemones bei laukiamus rezultatus. (daugiau…)

Skaityti toliau

Kaip padidinti B2B pardavimus naudojant Inbound Marketing? 1dalis.

Kaip padidinti B2B pardavimus naudojant Inbound Marketing? I dalis

Ne paslaptis, jog sukurti veiksmingą pardavimo strategiją tampa vis sunkiau, todėl įmonės, siekdamos pritraukti klientų, tampa priverstos imtis kažko naujo, originalaus. Tačiau kaip sudominti XXI amžiaus vartotojus, kurie, apakinti beribių pasirinkimo galimybių, tampa apatiški šaltiems skambučiams ar elektroniniame pašte nuolat šmėžuojantiems įkyriems pasiūlymams, net nekalbant apie TV bei radijo reklamas, kurias, vos išgirdę, bėga perjungti kanalo ar kitos stoties?

Pasirodo, tai toli gražu nėra „misija neįmanoma“. Štai jau prieš kelerius metus atsirado visiškai kitokia marketingo ir pardavimų strategija, kuri neperša tam tikros prekės, o klientą sudomina pasiūlydama jam aktualų ir naudingą turinį – straipsnius, podcast’us ar kita.

Šiame straipsnyje išsiaiškinsime, kas gi yra tas Inbound Marketing ir, kaip pasakytų su marketingu nieko bendro neturintis pilietis, su kuo jis valgomas?

(daugiau…)

Skaityti toliau