Pardavimų formulė

“Pardavimų formulė” – didžiausia pardavimų konferencija Lietuvoje

2012 m. startavusi “Pardavimų formulė” šiandien yra didžiausia pardavimų konferencija Lietuvoje, kasmet galinti pasigirti vis didesniais dalyvių ir pranešėjų skaičiais. Pagrindinis tikslas – pasidalinti novatoriškomis įžvalgomis, aptarti vyraujančias tendencijas ir suteikti kiek įmanoma daugiau praktinių žinių pardavimų profesionalams.

Konferencijos organizatorius “Confinn” vadovas Dainius Baltrušaitis teigia, kad suvokia profesionalą kaip žmogų, kuriam išties svarbūs jo klientai, tema, produktas, profesija bei jo ateitis. Toks žmogus negali sau leisti elgtis bet kaip, jis nuolat nori tobulėti ir būti geriausiu. Būtent tokiu tikslu vadovaujantis ir buvo sugalvota konferencijos idėja.

“Esu buvęs ne vienoje konferencijoje. PARDAVIMŲ FORMULĖ – neabejotinai geriausia. Kodėl taip sakau? Nes viskas įdomu ir naudinga, ir norisi dar, ir dar, ir dar… “ – sakė kalbintas konferencijos dalyvis.

Šių metų konferencijos tema dar laikoma paslaptyje. Su nekantrumu jos laukiame ir pasidalinsime žiniomis, kai tik ji bus paskelbta.

Praėjusiais metais ryškiausi užsienio ir Lietuvos pranešėjai “Pardavimų formulėje” kalbėjo tema “Įtaka ir įtaiga”.

Dalis praėjusiais metais atsakytų klausimų ir temų:

  • Kaip įtraukti klientą, išlaikyti pardavimo procesą savo rankose ir gauti “TAIP”.
  • KAIP ir KODĖL vartotojas priima sprendimus bei „padėti“ jiems priimti kitus sprendimus.
  • Kaip išvengti mirtinų klaidų pristatyme ir daryti įtaką klientų masėms?
  • Pardavėjų baimės, kurios trukdo pasiekti puikių rezultatų.
  • Kas sukausto kliento dėmesį?