Interview with Lionel Laurant about investment in B2B companies

Interview with Lionel Laurant about investment in B2B companies

Lionel Laurant is an Executive Vice President and a Portfolio Manager for PIMCO (Pacific Investment Management Company) in charge of distressed investments in Europe. Salesclub is delighted to present you an interview about investing in B2B companies: how to make a good impression to investors and what essential difference is between various countries?

(daugiau…)

Skaityti toliau

Senas / Naujas Spin Selling

Senas / Naujas SPIN Selling‘as

Įvadas

Jeigu jūs dirbate B2B pardavimuose, tai tikrai girdėjote apie SPIN pardavimus. Tai viena iš žinomiausių ir tikriausiai seniausių (dabar jau klasika tapusių) pardavimo sistemų. SPIN suteikia pardavėjams galimybę sėkmingai atlikti kompleksinius sandorius, pereinant ilgą pardavimo procesą, t.y. naudojant analitiškai pagrįstą pardavimo logiką.

Taip pat SPIN visada galima naudoti kaip papildomą priemonę su jau esamomis pardavimo metodikomis. SPIN esmė yra  uždavinėti teisingus klausimus pagal tam tikrą seką, kartu naudojant aktyvų klausymąsi ir pokalbio metu išgirstus kliento poreikius transformuoti į jūsų produkto naudas / funkcionalumą /galimybes.

(daugiau…)

Skaityti toliau

Interviu su Dariumi Čiboniu / Aivaras Rastenis

B2B klientų segmentavimas ir profesionalaus pardavėjo savybės – Interviu su Dariumi Čiboniu

Konferencijos „Pardavimų Formulė 2017“ metu kalbinau pardavimų guru, kuris moko kitus pardavėjus ir vadovus daugiau nei 20 metų – tai Darius Čibonis.

Interviu išskirtas į dvi dalis. Pirmoji yra santrauka – tiems, kurie skuba arba mėgsta greitai akimis „perbėgti“ straipsnius. Antroji dalis – pilnas interviu su pavyzdžiais ir daugiau konteksto bei Dariaus istorijų.

Spauskite skaityti toliau.

(daugiau…)

Skaityti toliau

Pokalbis su N. Romanovskaja: "Account" ir "Opportunity" B2B pardavimo procese (2 dalis)

Pokalbis su N. Romanovskaja: “Account” ir “Opportunity” B2B pardavimo procese

CRM (Customer Relationship Management) – klientų valdymo sistema, padedanti kontroliuoti ir numatyti pardavimų procesą. Kartu su viena geriausių verslo konsultančių Lietuvoje, Solution Selling eksperte ir “Neringos seminarai” įkūrėja Neringa Romanovskaja gilinamės į CRM veikimą bei B2B pardavimo procesą “account” ir “opportunity” kontekste. Pirmąją įvadinę dalį galite rasti čia.

(daugiau…)

Skaityti toliau